Jag också......

........ nu har jag också blivit "med blogg".... det trodde jag aldrig! Men det finns ju faktiskt många fördelar med en blogg i all sin enkelhet. En chans att dela med sig av sina upplevelser, bilder, nyheter m.m.
Först som sist måste jag rikta ett stort TACK till Isabella, som helt resolut fixade allt det här till mig! En vän som Isabella är ovärderlig!
Efter att under en lång tid följt bl a Henriks blogg (Play a While) har jag blivit inspirerad att göra ett (helt anspråkslöst) försök själv.... Jag tycker ju om att skriva, det har jag alltid gjort - alltsedan jag i tonåren sparade till min första skrivmaskin och skrev och skrev och skrev.... noveller, dikter, reportage i hästtidningar (hästar - mitt STORA tonårsiintresse!) m.m. i all oändlighet. Snart nog hamnade jag på redaktörsposten för Whippetbladet i dess linda i slutet av 70-talet.... det låter som JÄTTELÄNGE sen, men det känns som igår.....
Jag kommer snart att återkomma med bilder & nyheter!

Kommentarer
Postat av: Hälsningar från Isabella med Theo & Thasso

Välkommen Lena!

Ser verkligen fram emot att följa din blogg. Var också därför jag tog mig friheten att hjälpa dig! Så roligt att du uppskattade det.



Många kramar från Isabella, Theo och Thasso

2009-06-09 @ 16:32:21
URL: http://whippetbloggen.blogg.se/
Postat av: Mia W

Äntligen nu kan jag läsa i din blogg Lena!

Kram

Mia

2009-06-11 @ 19:33:53
URL: http://www.aaniston.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0